Pogosta vprašanja

Kazalo

V tej sekciji boste našli pogosto zastavljena vprašanja in odgovore, ki smo jih pripravili za lažjo uporabo spletne aplikacije. Najdete lahko tudi informacije o podprtih brskalnikih. Ta sekcija ni dokončna in se ves čas dopolnjuje.

  1. Zakaj ni na voljo članov ali športnih panog pri obrazcih?
  2. Zakaj imam zaklenjen profil?
  3. Ali lahko vlogo oddam po preteku roka za oddajo vlog?
  4. Ali moram vlogo izpolniti in takoj oddati?
  5. Kaj je seja in kako dolgo traja seja?
  6. Pojavila se je napaka, ki se vedno znova ponavlja. Kaj naj storim?
  7. Kateri so podprti brskalniki?


1. Zakaj ni na voljo članov ali športnih panog pri obrazcih?

Pri izbiri članov pazite, da jih najprej dodate na obrazcu Člani društva. Šele nato bodo na voljo v drugih obrazcih. V nekaterih primerih se podatki naložijo šele po prikazu same strani. Počakajte nekaj trenutkov da se naložijo in ponovno poizkusite izbrati člana ali športno panogo. Če je izbira še vedno prazna osvežite stran. Možen vzrok je tudi uporaba zastarelih brskalnikov. Predlagamo, da posodobite brskalnik na najnovejšo verzijo.

2. Zakaj imam zaklenjen profil?

Če ste se poskusili prijaviti in ste 5-krat napačno vpisali geslo, se profil začasno zaklene in je prijava onemogočena. Počakajte nekaj trenutkov in osvežite stran. Na zaslonu bo izpisan preostali čas zaklepa profila ali pa bo prijava že mogoča.

3. Ali lahko vlogo oddam po preteku roka za oddajo vlog?

V tem primeru oddaja vloge več ni možna, saj ste zamudili predpisani rok. Tudi če ste vlogo odprli in je niste elektronsko oddali, oddaja vloge več ni možna.

4. Ali moram vlogo izpolniti in takoj oddati?

Ne. Spletna aplikacija je zasnovana tako, da ko enkrat vlogo odprete Vam je vedno na voljo v času razpisa. Podatke lahko izpolnjujete vsak dan, ne pozabite pa vedno shraniti sprememb. Pred koncem roka za oddajo vlog je potrebna elektronska oddaja in poslan prijavni oz. kontrolni obrazec (sledite splošnim navodilom za oddajo vlog).

5. Kaj je seja in kako dolgo traja seja?

Seja je čas ko boste izmenjevali podatke s spletno aplikacijo. Seja ostane aktivna tudi v primeru neaktivnosti. Po 60 minutah pa boste samodejno izpisani, seja se bo izbrisala, vaši podatki ne bodo shranjeni, zato jih sproti shranjujte. Če ste dolgo časa neaktivni, najprej osvežite stran in šele nato nadaljujte z delom.

6. Pojavila se je napaka, ki se vedno znova ponavlja. Kaj naj storim?

Naš sistem je napako verjetno zabeležil, ni na pa nujno, da jo takoj odpravimo ali pa da smo jo opazili. Če je napaka kritične narave naredite zaslonsko sliko in nam jo z opisom pošljite na info@erazpisi.si. Poskusili jo bomo čimprej odpraviti.

7. Kateri so podprti brskalniki?

Podpiramo najnovejše brskalnike Google Chrome in Mozzila Firefox. Trenutno spletna aplikacija sicer deluje tudi v Google Chrome (ver. > 75), Mozzila Firefox (ver. >70), Internet Explorer 11, Microsoft Edge 80, zadnja različica Opere in spletnega brskalnika Safari.
Uporabo starejših brskalnikov od navedenih ali predvsem uporabo starejših različic Internet Explorerja od navedene močno odsvetujemo.

Povezave do prenosa brskalnikov:
Google Chrome: https://www.google.com/chrome/browser/desktop/index.html
Mozilla Firefox: https://www.mozilla.org/sl/firefox/new/